Veri İçgörüleri ve Uzaktan Destek
Analizörleri proaktif olarak yönetin ve dijital performans izleme servisiyle uyumluluğunuzu sürdürün
- Gerçek zamanlı bilgiler
- Performans durumu ve analitiği
- Uzaktan sorun giderme
Dijital performans izleme hizmeti
Gitgide karmaşıklaşan bir bakım noktası (POC) ortamında, analizör çalışma süresinin yüksek düzeyde olması ve bilgilendirilmiş kararlar alabilme yetisi kilit önem taşır.
Bağlantılı bir dijital servis sayesinde, ilgili veriler ve analizörlere erişim konusunda içiniz rahat eder. Bizimle ortaklık size şunları sağlayacaktır:
- Analizörlerinizin durumu hakkında gerçek zamanlı bilgi
- Verilere dayanan kararlar alabilmek için performans durumu
- Bakım noktası testinizin verimini sürekli daha da artırmaya yönelik analizler
- Analizörün çalışma süresini desteklemek için uzaktan sorun giderme
Veri içgörüleri ve uzaktan destek sunan bağlantılı dijital servislerimiz, arka planda daima güvenle çalışır. Sisteminizin çalışma süresini uzatabilir, sorun giderebilir ve verilere dayalı kararlar alarak hastalarınıza odaklanabilirsiniz.
Kalite Yöneticisi
Veri İçgörüleri
- Veri analizi
- Proaktif servisler
Hasta bilgileri veya hastanın kimliğiyle ilgili veriler hiçbir zaman görünmez ve erişime açılmaz.
Masaüstünüzde gerçek zamanlı bilgiler alın. Bağlantılı dijital servisimiz, işlenebilir verileri gerçek zamanlı olarak toplar, modeller ve yorumlar. Operasyonla ilgili kararları bilgilendirilmiş olarak alabilmek için ihtiyacınız olan bilgileri elde edersiniz.
Akıllı ve gerçek zamanlı cihaz bilgileriyle, birlikte analizörlerinizin çalışma süresini optimize edebilir ve kullanıcı deneyiminizi iyileştirebiliriz.
Uzaktan Destek
- Uzaktan sorun giderme
- Uzaktan yazılım güncellemesi*
Hastayla veya hastanın kimliğiyle ilgili veriler hiçbir zaman görünmez ve erişime açılmaz.
Denetim ve uyumluluk amacıyla, bağlantılı dijital servisimiz her uzaktan erişimi bir zaman damgası, teknisyen kimliği ve tüm oturumun videosunu içeren kapsamlı bir rapor halinde kaydeder.
*Sadece belirli analizörler için mevcutturHastanelerin veri içgörülerinden ve uzaktan destekten edindikleri bilgiler
En değer verdiğimiz nokta, analizörlerin çalışır halde olmasıdır. Sürekli kullanımda olmaları gerekir ve çalışmama süresi fazla olmamalıdır. Uzaktan Destek sayesinde Ray [yerel Kıdemli Medikal Servis Mühendisimiz] sorunları daha hızlı teşhis ederse, daha az duruş süresi olacaktır.
- Helen Berry, Bakım Noktası Koordinatörü, St. Helier Hastanesi, İngiltere
Örneğin geçenlerde Medikal Servis Mühendisi Tony, sık sık kalibrasyonda kayma hataları gösteren bir analizör konusunda bizi uyardı. Biz bunu bilmiyorduk. Tony bizi bilgilendirdi ve proaktif olarak bir çözüm buldu. Bu noktadan sonra, analizörün performansı uzaktan izlenerek arızanın giderildiği doğrulandı ve böylece laboratuvar personelinin telefonla aramasına veya zaman harcamasına gerek kalmadı.
- Mark Saunders, Otomatik Alanla ilgili Yönetici, Biyomedikal Uzmanı, Galler Üniversite Hastanesi, İngiltere
Her Zaman Destek
Telefonla veya doğrudan tıbbi cihaza uzaktan bağlantı yoluyla dijital destek ve sorun giderme hizmeti alın. Tıbbi cihazlarınızın çalışmaya devam etmesi için cihaz sorunlarını derhal çözün.
İş Akışlarını Optimize Edin
Kolay kullanımlı web tarayıcısı panoları ile analizör verilerine gerçek zamanlı olarak erişebilirsiniz. Uzaktan izleme, güvence sağlar ve size zaman kazandırır. Durumunu ve performansını doğrulamak için her bir analizörün fiziksel olarak yanına gitmenize gerek kalmaz.
Entegre bir POC BT ve Servis çözümü
Veri bilgileri ve uzaktan destek Connect & Care'in bir parçasıdır.
Connect & Care, tıbbi cihazları, verileri ve insanları birbirine bağlayan ve destekleyen, POC test kurulumunuzun sorunsuz çalışmasını sağlayan ve hayatı ilk sıraya koymanız için bir adım önde olmanızı sağlayan, özelleştirilebilir bir komple çözümdür.
Bu web sitesinde tanımlama bilgileri kullanılmaktadır
Tanımlama bilgisi kullanımıLütfen geçerli bir e-posta adresi girin
Microsoft Azure AD'u kullanarak oturum açmanız için size kısa süre içinde bir davetiye e-postası göndereceğiz
E-postanız sistemimizde kayıtlı görünmüyor
Kayıt işlemini tamamlamak için lütfen e-postadaki "Başla" yı tıklayın
Radiometer; müşteriler ve iş ortakları için müşteri portalımınız üzerinde belgeler, kaynaklar ve diğer hizmetlere güvenli bir erişim sağlamak için AZURE AD kullanmaktadır.
Şirketiniz zaten AZURE AD kullanıyorsa, Radiometer'in müşteri portalına erişmek için aynı kimlik bilgilerini kullanabilirsiniz.
En önemli avantajları
- Mevcut Active Directory kimlik bilgilerinin kullanılmasına olanak tanır
- Tek bir kez oturum açılır
- Gelecekteki hizmetlere erişim için aynı kimlik bilgileri kullanılır
Erişim talebinde bulun
Talebiniz onaylanınca, hizmetlerimize erişebilmeniz için e-posta yoluyla size bir davetiye gönderilecektir.
Daveti kabul ederseniz ve şirketiniz zaten AZURE AD kullanıyorsa, Radiometer'in müşteri portalına erişmek için aynı kimlik bilgilerini kullanabilirsiniz. Aksi takdirde, oturum açmak için e-posta yoluyla bir kerelik şifre gönderilecektir.